Heyda Herkese merhaba, daha 5 haftalıgım ve ilk defa gece uyurken su gibi akıntım olmus ve iç çamasırımı lekelemiş . Cok az miktarda olmus ama. Bunu yaşayanlar varsa yazabilir mi lütfen ????
Senaysn Heyda bende 7 haftalığım su gibi olmasa da akıntım çok fazla sürekli çamaşır değiştiriyorum. Bana doktorum kanama olmadıgı sürece beyaz akıntı normal demişti o yüzden endişelenmemiştim 🙏
hilal_yener Heyda benimde bebek tutunduğu zamanlar senin kadarken hatta 4 haftalık bile olabilir benimde resmen su gibi gelmişti normal bence bebek tutunduğu için oluyor diye biliyorum
kitapkurdu Heyda benim 10.haftamda oldu 1 hafta sürdü. Dün kontrolüm vardı doktora sordum. Onun hiçbir anlamı yok dedi. Benim kaşıntım falan yoktu. Sizin alıntıyla birlikte koku ve kalıntı varsa enfeksiyondur. Yoksa endişelenmeyin ☺️
Heyda ozguk kokusuz ve kasıntısız bendeki ya ondan korkmuyorum. Sana tavsiyem bir legene kaynar suyu dök ve ada cayını koy buharına çömel , cok iyi gelecek..
Almila08 Ben bi akıntı kraliçesiyim o derece biz 5+3üz kese görünmeden önce sürelekli ama sürekli kahverengi akıntım oldu kese göründü kırmızı akıntı ve kaverengi oldu fitil kullanıyorum yine çamur gibi kahverengi akıntım oluyor böyle kesilmiş yogurt gibi taneni geçmiyorduuu olan psikolojime oldu bende görmezden geliyorum yatıp dinleniyorum sürekli
Heyda Almila08 fitil verdiyse beyaz akıntı normal bende kullanıyorum bendede oluyor ama diğer akıntıları lütfen ihmal etme bir uzmana görün Allah korusun hepimizi 🌸♥️