turkan_dumrul Sezaryen doğumu hisseden var mı aranizda? İlaç etki etmeyen ? Uyuşmayan acıları hisseden ? Ne oldu nasil oldu doğum???
hohomoromu turkan_dumrul sezeryanda his oluyor ama acıyı hissetmiyorsun spinal anestezi etki etmeyenede genel yapıyoröar sanırım hemen oyle hikayeler kulaktan duyma duydum ama gercek mi bilmiyorum
Deletedmom0041 turkan_dumrul anestezi farkındalığı diye bir şey var. Çok az insanda görülüyor. Öyle bir durum varsa acı hissedilir herhalde. Ben 2 kez spinal oldum dokunuslari falan hissettim ama acı asla
gurcem Daha once burda bırı yazmıstı hısssettm cıglık attm falan dıye anında genel vermısler bılgın olsun
Bdjd turkan_dumrul baldizim kesdiklerini hiss ediyorum demisdi ama aci yoktu demisdi adini bilmiyorum hani o belden uyusturanlar varya ondandi
Esesennn turkan_dumrul kız sezeryanda bir şey hissedilmez zaten korkma😊. Ben normal düşğndüğümden baya korkuyorum s3n hiç korkma sezeryandan
Mislimelek turkan_dumrul 2 kez spinal anestezi oldum hiçbirinde acı hissetmedim hissedeni de duymadım ben açıkçası 🙄
ilminur_ufuk turkan_dumrul çevremde bir çok arkadasım sezeryan dogum yaptı ve hepsi hissetmediğini söyledi.bence böyle şeyleri düşünüp moralinizi bozmayın korkmayın