Omerinzevcesi 39+3 üm bu hamileliğim de bütün testleri yaptırdım.. ilk heyecandı doktorun korkutmasıydi vs ama dediğin gibi bi hastalık çıksa bile alllah korusun bise yapmicazz.. oyuzden Allah izin verirse ikinci hamileliğim de hic bir testi yapmicam