Esmeray bana normal Doğuma engel değil dedi tabi beni topallarken görmedi 😃 bi ara bacağımın ağrısından o kadar uykusuz kaldım ki bi dk bile uyumuşluğum yoktu 2 gün böyle geçti. Dr uma danışıp yakı aldı eşim ağrıyan yerime yapıştırdım yakı o kadar canını acıtıyomuş ki insanın o sinir ağrısını düşünemiyor beynin o acıyla uyudum dinledim dinlendikçe düzeldim. Hamilelikte en çok korktuğum şeydi bu siyatik ağrı hamile kalmadan önce özellikle iyice kilo verdim. Doğurup kilo verince rahatlayacaksın zaten