Lamelif Kaçıncı haftada sezeryan olduğununuzu yazar mısınız? Doktorum bana 39. Hafta dedi bana çok geç geldi de ??
Elabadeninannesi Lamelif bAna 38+2 ye gün vermişti doktor ama ben 37+3te doğum yaptım acil bi şekilde sabırsız çıktı benim kızım ama en ideali 39 haftalkken
Mervecvn Lamelif gec olmasi daha iyi bnce bebek icin birazdaha gelisir ama insallah doktorun verdigi tarihten once sancimiz fln gelmez bnmde 38+5 gibi sezeryan olcak
Cagla Ben de haftaya yuksek ihtimal sezaryenle dogum yapicam 39. Haftada oluyorum. Doktor nstye bakti sanci gormedi durabildigi kadar dursa bebek icin iyi olur dedi canim
Fulyademet 39 cu haftaya kadar açılman veya suyunun gelmesi gibi bir durum olmazsa bekletiyor bir dakikanın bile önemi var bebek için anne karnında
Fulyademet Benim ilk doğumum açılma olamadığından suni sancıya rağmen 41 haftada sezeryan oldu 2 cide 39 cu haftamda oldu üçüncüye hamileyim buda beklrse 39 da olucak inş
Ikinciyibekliyorum Ben ilk dogumumu 38 +3 te acil sezeryan oldum yuksek tansiyon yuzunden. Ikinci dogun icin daha 12+4 gunluguz bakalim ne diyecek doktorum
BusRAmazan bnmde herşey normal görünüyordu 38+5 qunlukken kontrolde plesantada kireçlenme çıktı. 38+6 da yni ertesi gün sezeryana aldı
DiLanTunErcan Elabadeninannesi iyi çok şükür bende de tansiyon yüksekliği olduğu için doktorum 37+5 te Doğumu gerçekleştirilecez dedi erken geldi bana ama akciğerleri gelişmiş oluyor dedi
Elabadeninannesi DiLanTunErcan her ihtimale karşı yinede ciğer geliştirici iğne vuruyolar ama kilosu iyiyse almıyolar küvoze Rabbim sağ sağlim kavuştursun inşallah
zlemAtAcar Lamelif Can'ım doktorum bana bir hafta on gün kala alacağım Dedi. Genelde sezeryan haftası 38. Hafta .. Ama doktorunun bildiği birşey vardır 🤗