Sedaveminikadam Gece 4 te gelen kanlı akıntı ve hafif ağrıyla hastaneye kontrol amaçlı geldik ve 3 cm açılmam olduğu için yatış yapıldım.kasılmalar çok şiddetli değil ama korkuyorum bana dua edin cok kolay bir doğumum olsun.😔
Canimoglumkubra Sedaveminikadam Rabbim ikinizide korusun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip eylesin
Kelebegimmm Açılma artdıkca sancının şiddeti ve sıklığı artacak.hemen ameliyata alın diye tutdurma😄inan doğum anından sonra rahatlıyorsun.bebeğini ilk emzirmen onun sana bakışı herşeyi unutduruyor.dua et ve doktor ve ebeler ne derse onları dinle🤗Allah kısa zamanda kucağına almayı nasib etsin❤️