asyamomm canım benim girse bile korkma benim kızım da birazdan doğacak dr 3 kilo oldu ama yanılma payı var küçük olursa endişe yok dedi biraz kuvöz desteği alabiliriz dedi hiç korkma kuvozden ben de çok tepkiliydim ama sonra düşününce dünyaya geldiği ilk bi kaç saatte o karmaşaya dahil olmadan önce mola yeri gibi düşün dua edicez sağlıklı olsunlar hayırlı bir ömürleri olsun diye su anların tadını çıkar konuş bebeginle ve unutma bi kaç saat içinde bambaşka bir hayat başlayacak önümüzde bu yolda yürümek isteyen kadınlar için dua et allah isteyen herkese nasip etsin sağlıkla hepimizin kavuşmasını nasip etsin diye 🥰🥰🙏🙏🥰🥰 anne oluyoruz canım benim artık 10 kaplan gücünde olucaz 🥰🥰🤭🤭🤭 korkmak yok