_Merius_ sinemsinem1 allah yardımcın olsun ne guzel bir gün de geliyor yavrularımız çifte bayram var bugün bize rabbim hayırlısıyla bi avazda kurtarsın sağ salim kucagimiza versin sen de bize dua et ben de kavusucam kızıma bugün 🥰🥰🙏🙏🥰🥰
sinemsinem1 Deletedmom0065 sütüm bugün geldi onunla ilgileniyorum uyuduğu aralıkta bende uyuyorum inşallah en kısa sürede bi düzen oturtup yazacam
sinemsinem1 ayshen1003 şükür ikimizde iyiyiz zaten dikişlerin olmaması büyük avantaj sadece küçük küçük sancılar oluyor o kadar
sinemsinem1 _Merius_ Allah bağışlasın benim doğum yaptığım yerde gece suni sancı vermediler verseydiler suni sancıyla 4 saatte doğurmuş olurdum boş yere gece 12.30tan öğle 11.55 e kadar sancı çektim