GizemKD
Selam kızlar bugün doktora gittim düzenli olarak kullandığım tansiyon ilacım vardı hamilelik boyunca en düşük tansiyonum 13 8 doktorum normal doğumun asla olmayacağını söyledi ve akcigerleri gelişsin diye iğne verdi 37. Haftaya kadar dayan alicaz dedi... 37 haftalık doğum yapan var mı?