_alyadua99 doğumdan sonra düzensizleşebiliyor adet benimde normalde çok düzenli olan adetim doğumdan sonra 2 ay düzenli olsa 1 ay geçerdi bu normal ama test yapmışsın silik çıkmış buda ihtimal var demek kimyasal gebelik v.s gibi durumlarda da o testler çift çizgi çıkabiliyor.Allah gönlüne göre versin ne diyeyim🤷🏼♀️ Testlerin fotoğraflarını atsan belki daha kolay yorum yapabilirdik🌸