Minnosizmmm Kızlar genelde bu konuları googledan arayıp bulmaya çalışıyorum ama bulamadım belki tecrübe edeniniz vardır. 23+3 hamileyim bebeğimin hareketleri dışardan bile görülüyor çok mu erken bunun için ürküyorum. Birde şuan resmen aşağı tarafa vuruyor popoma içten vuruyor olamaz dimi 🙈 bugün çıkmaya çalışıyor gibi hissediyorum gün boyu aşağıda takıldı normal mi bu?
canimoglum53 Minnosizmmm cok normal yavrum :) bende o zamanlar cok net hissetmeye ve gormeye baslamistim
Simgeeee Minnosizmmm vuruyor olabilir kuzum rahim agzına vuruyor. Dısardan belli olması da cok normal tabi kocaman oldu artık 🙂 28 haftalık olduk halen asagılara vurup vurup duruyor. Sebebi kafasının ve ellerinin asagıda olmasıymıs bu da korkulacak bi durum değilmiş 🙂 için rahat olsun hersey yolunda. Merak ettiğin bi durum olursa etiketle ben yardımcı olurum sana bildiğim bişeyse googleda hersey bulunmuyor 😂
Zeynep1 Minnosizmmm herkesin bünyesi bir değil ama normal bence bende 22 de hissettim 23 24 haftalarda dışarı çıkacak gibiydi özellikle babası karnıma dokunduğu zaman öyle vuruyordu şimdi 39+3 olduk sancı var tık yok açılma olmadığı için hastane de yatıyoruz bekliyoruz kuru kuru sancı boşa ümit
Minnosizmmm ramazantugce içerden bi uzaylı eli çıkıp karnımı yariyordu rüyamda dün nasıl korktuysam artık 😁 sizde de alttan vurma oluyor mu?
ramazantugce Minnosizmmm alttan vurma degilde mideme çok tekme yiyorum su an size yazarken bile tekme yiyorum yani 😂yanlarima çok vuruyor buda dışarıdan belli oluyor 😊
Minnosizmmm ramazantugce dün bobregime çalıştı bugün alt tarafa yer beğeniyor heralde kendine hanımefendi 😊 çok hareketli bebekler doğunca daha hareketli oluyor diyorlar bakalım doğunca napıcaz
Minnosizmmm Simgeeee ohh sağol canım benim ya içimi rahatlattin valla deminden beri tam net cevabı bulamadım kaç video izledim öyle sağlam vuruyor ki sıpa korktum eşimi uyandırdım😊 çok teşekkür ederim tekrardan ❤❤❤❤ aklıma takılan sorularda sendeyim o zaman 🙈🙈🙈
Simgeeee Minnosizmmm ne demek canım benim ne zaman istersen burdayım bi etiketine bakar 🙂 yaa yerimmm yaramaz olacak benimki gibi demek 😂bende cok korkuyodum elini ayagını cıkarıyor gibi hissediyordum halen öyle hatta ama hersey yolunda merak etme ❤️
Minnosizmmm Simgeeee sağlıkla gelsinler de yaramaz olsunlar tek ❤ anneme kızardım çok pimpirikli diye şimdi aynı onun gibiyim annelik böyle biseymis demek ki 😊😊
Minnosizmmm Zeynep1 hayırlı doğumlar canım inşallah sağlıkla alırsın yavrunu kucağına❤ demek ki bu haftalarda enerji patlaması yaşıyorlar içerde 😊
Simgeeee Zeynep1 rabbim tez zamanda kucagına almayı nasip etsin canım 🙏 sıcak su, plates topu, ananas, sıcak su, vesaire denedinmi hiç belki faydası olur
Simgeeee Minnosizmmm evet cok zor bi o kadar da güzel bi duyguymuş 😍 tabi ya geçer hersey onları sag salim kucagımıza alalım da. Olmayanlara da nasip olsun insalah herkes tatsın anneliği ❤️
Minnosizmmm Simgeeee amin canım hepimiz sağ salim kucagimiza alalım evlat hasreti çeken herkes tez zamanda hasreti dinsin ❤ biz 1 yıl bekledik o yüzden bekleyenlere ayrı bi içim sızlar
Zeynep1 Simgeeee saolun amin inşallah cümlemize kucağımıza almayı nasip etsin rabbim sıcak suyu denedim plates topum yok bursa şehir hastanesindeyim yeni olduğu için plates topu yok galiba gebe okuluda yok çünkü bilmiyorum sormadım ama denerim
Simgeeee Minnosizmmm amiin canım her gece dua ederim onlara, Rabbim kimsenin kucagını bos bırakmasın 🙏