Sseimmaay Sabitlediğim tartışmaları sabitlemekten çıkarmak istiyorum yardım edinn nasıl yapıcağımı bilmiuorumm
Nihalcakmak58 Sseimmaay canim bildigim kadariyla bunu adminler yapio kullanicilarin bole bi yetkisi yok.