cnnvzdn Merhaba periyotumun gelmesine 6 gün var 2 adet idrar testi yaptım olumlu çıktı hemen koşa koşa kan testi yaptırdım <1.20 negatif cıktı. Eve geldim tekrar 2 adet test yaptm olumsuz çıktı ve allak bullak oldum yardıma ihtiyacm var?? Birde kasıklarımda sancı var danki adet olacak gibi ama adetime bi kaç saat kala bu ağrı olurdu? Şimdi6 gün öncesinden bu sancının olması şaşırtıyor beni.☹️
38Prens38 cnnvzdn canım yarın sabah bidaha ver kan 1.20 den yüksek cıkarsa gec döllenme gebeligi olusuyo olabilir
Deletedmom0810 cnnvzdn adet gününüz 4-5 gün geçsin kan testi yaptırın geç döllenme vs. Olabiliyor. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻
pyymamm cnnvzdn altı gün önceden gösterenler daha doğru gösteriyor beş tlliklerde yanlışlık payı oluyo basıma geldi ama kanda vermişsiniz olmuş olsa eger azda olsa kanda cıkardı siz bekleyin kan verin adet zamanı adet olmazsanıx
cnnvzdn 38Prens38 şuanki sancımın sebebi bumu acaba? Şuan kasıklarmda aşağıya inme hissediyorum sanki sabaha adet olacakmışım hissiyatı var ama adetim hep gününde oluyor ve daha bi kaç gün var :/
38Prens38 cnnvzdn sana boş umut vermek istemem ama 2 testde de pozitiflik görüyosan bu iste var bişey lik
Busimss Zilan__zilan bende ilk 5 dk doğru diye biliyorum canım ama betaya göre değişiklik gösterebilir tabi ☺️
Zilan__zilan cnnvzdn genelde hamilelik olmayınca sıfır nokta Bilmem kaç oluyo. Başında 1 varsa demekki artıyo ama sağlıklı artıcakmı onu takip etmek lazım. Muhtemelen adet olmuycaksın geç döllenmedir