Kader12 Kızlar 6. Ayım bitti çok şükür. Ama saçlarım aşırı derecede beyazladı kafamda 3 renk oluştu çok kötü duruyor. Herkes baya beyazlaşmış diyor rahatsız oldum açıkcası. Boyatananız var mı organik felan diyorlar.
gozdeak Kader12 ben boyattım canım karşıydım ama mecbur kaldım ☹️ Ombreydi saçlarım diplerine bitkisel boya aldım kendim öyle gittim kuaföre uçlarına açıcı cila falan uygulandı ama ben maske taktım
Cigdem07 Kader12 Ben boyadım normal boya ile boyaya bilirsin canım illa organik olmasına gerek yok. Bebeğe giden zararlı bi durum yok saçlarını boyadıgın zaman o kokuyu içine çekme yeter. Balkonda boyayabilirsin.
snmnl Ben dün boyadım Doğuma 1 ay kaldı 3 renk olmustu oyle moralim bozuluyordu naturtint bitkisel boyası ile boyadım bişey olmaz korkma bu ikinci boya ile boyayışım. bide 5 de .balkonda boyuyorum solumuyorum sendr oyle yap
doganBanu Benim saçlarda şuan 3 renk ama ben kızımı kucağıma alana kadar boyatmayı düşünmüyorum. Ne kadar organikte dense kimyasal sonuçta riske atmaya hiç gerek yok🙏 Ama bazı doktorlar düşük riski yoksa 3 aydan sonra izin veriyırlar
doganBanu Kader12 orasını bilmiyorum açıkçası ama boya sonuçta içeriğinde bir sürü kimyasalın bulunduğu bir madde benim doktorum izin verdi ama ben kendi isteğimle boyatmıyorum🙏 Boyatan çok kişi var tabi siz içinizdem geliyorsa boyatın bence
turkancakar Kader12 6 ay kadar dayandım karameldi ombre yaptırdım ama yapılırken maske taktim beklemede hep temiz havada bekledim