BiDunyaMutluluk Kızlar Allah izin verirse yarın sezeryan olucam ve hala karar vermiş değilim. Yardımcı olur musunuz hangisi daha iyi sizce?
Hamilebiranne BiDunyaMutluluk canım bugün spinal oldum çok rahat geçti uyanık kaldım sadece çekiştirme baskı ve sarsıntı hissettim bu durum beni hiç korkutmadı çünkü bebeğim öyle çıkacağını biliyordum
frigyalikibele BiDunyaMutluluk spinal oldu benim de . Ikisi arasındaki farkı bilmiyorum ama sorun yaşamadım
Slinn Spinal sezeryanda epidural de normal de kullanılıyor diye biliyorum ama ben yanlış mı🤔benim dr spinal yapıyormuş seseryanda