Gamseee ben 6 7 haftalik dusuk yaptim. Kanama sanirim 5 6 gun sursu ama o dusuk kanamasiydi. Ustune adet olabilmek icin 4 ila 7 hafta yaziyor her yerde. Eger ki 7 haftayi gecerse muayene olmak gerekiyor. Ayrica dusugun 20. Gunu genelde yumurta catlar diyorlar. Ben 19. Gun ovulasyon testi yapip o gunu degerlendirdim. Pesine adet olmadan cok sukur yine hamile kaldim. Ama kalabilecegimi hic dusunmeyip adet olsam da hormonlarima baktirsam diyordum. Adet tarihini tam kestiremedigin icin muallakta oluyorsun hep. Egerki gucluysen dene cunki kanamam oldu dusuk yapiyorum kaldiramiyorum diye psikiyatri ayarlamaya bile kalkismistim ama cok sukur doktorum sakinlestirip saglikla ilerlemesini sagladi. Ayrica hamile kalirsan direk bekleme keseyi gormeyi hemen git ki ilac baslama ihtimalleri olur. Biz her ihtimale karsilik kan sulandirici igne kullandik en bastan beri.