NidaA 3 aylığız şuan göğüs altıma yumtuk gibi birşey oturuyo ve nefes alamıyorum nerdeyse bu aylarda normalmi acaba doktor kontrolüme daha 2 hafta var sizce erken mi gitmeliyim..