CerenVarol Öncelıkle herkeze meraba hanımlar,yaklasık 2 senedır burdayım,gecen sene 34 haftalık preaklempsi yuzunden kızımı kaybetmıstım,1sene aradan sonra,subat ayında hamıle kaldım ve mınık mucizemi kucagıma rabbımın ıznıyle aldım.hamıle kalmadan 3ay once coraspırın ve folık asıte basladım,daha sonra hamıle kaldımı ogrendkten sonra oksapar iğneye basladım coraspirine 34 haftaya kadar devam ettık,daha sonra tiroid cıkınca her ay duzenlı endokrınolojiye gittim ve ılac kullandım joidid ve levotrin,tabi decavit ve demir kan surubuda dahil,bir kayıptan sonra ınsan hep dıken üstunde oluyor ve sureklı nerdeyse doktorumun yanındaydım,bu arada doktor cok önemli eger ki guvenıyorsanız hiç bir sıkıntı olmuyor...Gelelim dogum zamanına,planlı sezeryan olucaktı 26.10.2019 tarıhınde ama masal hanım ben bir gün erken gelecegim dedi ve 25.10.2019 gunu bana hiç bir hareketını hissettırmedi ve bende korkudan ne yapıcamı bilmedim hemen eşimi arayıp gelmesini söyledim,eşim iş yerı yakın oldugu için hemen geldi ve hastaneye gittik.Doktorum dogumdaydı ve ben o olmadan daha cok korkuyordum ama dogum anında bile cep telefonuyla asistanını yonlendirdi ve ultrasondan kontrol ettırdı kalp atısını duydugumda dunyalar benım olmustu,bana dogumhanye gecıp beklememi söyledı.ben beklerken hemşireler bir takım testler yaptı ve o sırada doktorum geldi tabi benım yanıma gelmeden eşimin yanına gitmiş ve dogum yaptırmak için izin istemiş.eşimde çok meraklı oldugu için hemen kabul etmış ve ne oldugunu anlamadan doguma girdim doktorumdan ve yanındakı hastene personellerinden cok memnun kaldım hepsine sonsuz şükranlarımı sunuyorum...şimdi bebeğim yanımda ve ben önce Allah’a sonra doktoruma cok dua edıyorum.Bana ve eşime söyledıgı sözü hayatımın sonuna kadar unutmuycagım”senin eşin benim kardeşim ama bu cocuk dogana kadar benim cocugum” herkese hayırlı ve kazasız belasız dogum nasip etsın rabbim🙏🏻🙏🏻
damlac CerenVarol çok duygulandım canım, Allah sana bağışlasın evladını, uzun ömrü olsun. Hayırlı bir evlat olsun. Rabbim Analı babalı büyütsün. Hangi ildesin ve o koca kalpli doktor kim bizimle paylaşır mısın?
CerenVarol damlac iyi dilekleriniz için teşekkür ederim sivastayım üniversite hastanesinde savaş karakuş
damlac CerenVarol ne şanslısınız ben de sivaslıyım bu arada ama İstanbul’da yaşıyorum. İnşallah bizim de karşımıza böyle kalbi büyük doktorlar çıkar 🙏🏻
CerenVarol doganBanu iyi dilekleriniz için tesekkur ederim 🙏🏻Rabbim herkeze nasıp etsın hayırlı dogumlar nasip etsın🙏🏻🙏🏻☺️