Arbuk2 Kizlar kardesim icin yaziyorum kardesim 29 haftalik hamile 2 gundur kirmizi kanamasi oldu doktor bakiyor kanamanin nereden geldigjni anlayamiyorum plasante rahim duvarina yakin sadece hastane yatis verdiler nst bakiyolar ama daha kucuk oldugu icin nst sanci cikmiyo hareketleri cok belli olmuyor basina boyle bisey gelen var mi biraz bilgilendirir misiniz yarin hastane ve doktor degisimi yapicaz yani erken dogum riskin olabilir diyolar ozaman ciger gelistirici vurun diyoruz yok oda dogumu tetikler anlamadik bisey
aslimutlu1 Arbuk2 bazen kanamaların nedeni olmaya bilir . Baska hastane ve doktora başvurun belkide bir problem var . Bazı hastaneler umursamıyor bile
sedasangu Arbuk2 merhaba,ben de aynı durumu yaşadım. İdrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı çıktı, eğer kasıkların da ağrı varsa en kısa zamanda tit testi yaptırsın yoksa erken doğuma işaret olabiliyormuş. Bir de bol bol su içsin mutlaka ( 2,5-3 lt )
Salcali Bende kanamalı bir hamilelik geçiriyorum ama 11.hafta da başladı çok da kanamam oldu. 6 hafta surdu.umarim sizinde geçer hemen
Zuhalay 28. Haftamda bnmde kanamam olmustu. Plesnta bnmde rahm duvarina yakin. Ama kanamanin kaynaginin nedeni o degilmis. Sebebini anlayamamslardi. Kanama sonrasi 3 4 gun koyu lekeler geldi. Farkli bi doktora gittigimdede sebebini anlayamdilar. Suan 33 haftamdayim dun birax yine kanamam oldu doktorum rahim genisledikce damarlar catlayabiliyo demisti. Cok sukur bebegim saglikli. Insallah sizdede korkulcak bisey yoktur❤