1miniginannesi canım bende 37+3 ne bi belirti var ne bişey aksine 3 4 gecedir daha rahat uyuyorum önceki zamanlara göre . Hatta az önce temizlik yapıyordum ara verdim dinlenmek için pat diye bi düştüm kıçımın üstüne 😅kalktım ayağa oturdum Hamdolsun bişey olmadı yaslandım arkama
Kızımın hareketlerini izlemeye başladım çok şükür bi sıkıntı olmadı ( Allah biliyor korktum ama geçti )
Bakalım yarında doktor kontrolümüz var çatı muayenesini de inşallah yapar . Korkma canım benim bol bol dua et dua edelim birbirimize 🙏