Demetgnby_44 Bi kac gündür bebegım cok toplanıo karnım füze gıbı oluyo ve asagıya baskı yapıo sık sık ıdrara çıkıyorum karnım asagı ındı ve belim cok agrıyo sızce bu durum normal mi :) 36+6
Aylinyalin gayet normal canim bendede oluyordu 😊 bizde suan 38+1 olduk arada bir yapiyor o hareketi 😊