Sedaahmetpr Merhaba bayanlar 10+4 hamileyim sol boşluğumda Ağrı oluşuyor belim mi ağrıyor böbreğim mi bilmiyorum . Daha önce böyle basına gelen oldu mu acaba 🤔
Sedaahmetpr Humi neden oluyor acaba ya valla heran düşük yapacam sanıyorum ölecem stresten 😭 ne zormuş hamilelik hergün uyanıyorum yeni bir ağrı 😓
Humi Sedaahmetpr allah korusun orada kendisine yer yapiyor kucuk yaramaz onun icn batmalar oliyor bobrek agrilari oluyor. 3 aydan sonrada gobek deliginden birileri igmeler batiriyormus gibi oluye 😂😂
Sedaahmetpr Humi ciddi misiniz 🙃 çok rahatladım ya kanamam falan da Yok çünkü bol bol da su içiyorum 5 dakika da bir lavaboya gidiyorum aman yer yapsın da ağrıtsın Napim 😊😊