RabiaYusuf Yalanci sancilariniz var mii? Ben bebegii aşırı derece vajinamda hissediyorum baskı yapıyor insAllah dogumum yakindir😂 38+3 bende❤️
Busraoz RabiaYusuf 38+1 bugün muayenem vardı ne sancı ne açılma🤷🏻♀️ Gerçi zaman daraldıkça insanı korku sarıyor 40’a kadar kalabilir😅
Bosnian17 RabiaYusuf son 2 🥰 ağrılarım var ama düzenli değil maalesef. Bu gece daha bir yoğun ağrılar inşallah hayırlısıyla gelsinler
Rabiayyyy RabiaYusuf bende çok baskı hissediyorum ama hiçbişey yok🙈🙈gelsin artık sağlıkla son 6 dayız😀
Betullmim 38+1im. Girip çıkan düzensiz sancılarım oluyor sadece. Belime de vurmuyor. Geceleri çok zor geçiyor eşim inledigimi söylüyor uyurken, karın ağrılarım oluyor. 🙄
Zeynep_adem58 Bmde 38+0rim ne agri ne sizi bnim hic dogurmaya niyetim yok galiba ne yapacam bilmiyorum
Aysecskn 38+2 olduk bugün kontrolüm vardı nst de sancılar 60 ı buldu ama düzenli değil 10 Lara iniyordu nst sonucunu gosteremedim doktorum yerinde değildi telefonla aradılar 1 2 saat sonra nst iyi Perşembe ya da cuma tekrar bekliyoruz dedi sekreter haftalık olmuyor mu kontrol ben diğer hafta gidecektim acaba nst den dolayı mı erken çağırdı aklıma takıldı sizin kontrolleriniz haftalık mi hâlâ