Nurunilkmucizesi Arkadaşlar, 6 +4 olduk bugun. Ama benim kasiğimda ara ara agrilar oluyor nedense geceleri daha fazla bu. Sabah kaltiğimda olmuyor. Doktora ilk sordugumda geçen cumartesi normal tutunuyor bir sorun görmedim demişti ama kafam cok bulandi bir sorun mu vardır.
hilal_yener Nurunilkmucizesi hayır tutunma ağrıları canım bazılarında ağrı olmuyor bazılarında oluyormuş çok
Seline Nurunilkmucizesi çok normal o ağrılar daha 9 10 hafta olana kadar devam ediyor bebek tutunduğu için merak etme 🙏
damlac Nurunilkmucizesi canım ben 9+4 deyim, benim de hala o tarz ağrılarım oluyor. Hiç korkma. Kanaman ve aşırı şiddetli bir ağrın olmadığı sürece korkma dedi bana doktorumda.
Nurunilkmucizesi damlac Allah razı olsun. Yeterlki iyi olsun ben agriyi çekerim Allah hepimizi o an’a kavustursun
Esesennn Nurunilkmucizesi yok yok telaş yapma. Ama en az 16 haftalık olana kadar da dikkatli davran ki bebek zarar görmesin
Heyda Nurunilkmucizesi ayy bende de tutunma agrıları cok oluyor , yer acıyor ya kendine 🌸🐣 büyük ihtimal ondandır kafana takma..