Snblgcc Hanımlar merhaba @@13+ 4 haftalık hamileyim cinsiyeti bir türlü öğrenemiyoruz ya da biz mi çok acele ediyoruz bugün çikolata yedim ama içeri biraz geç girdim hareket etmiyordu pek doktorumuz kız olabilir ama net bilgi vermiyorum dedi 16. Hafta da öğrenirsiniz diyor siz kaç haftada öğrendiniz ☺️☺️
Minigim_ Snblgcc 17+3 olduk kız gibi dedi bizede kesin birşey demedi 🙄 detaylıda öğrencem galiba kesin ama ben kendimi kıza alıştırmaya başladım tabi değişmezse
Fidan3594 Snblgcc şimdi acele ederseniz 1 ay sonra vay doktorum kız dedi erkek çıktı diye isyan edersiniz o yüzden doktorunuzu bekleyin
Busbusvehashas https://imgyukle.com/i/EKpShq Bana doktor 15+2 de ( sata göre 14+6 ) erkek dedi ama sanki içimden bir his değişecek fikri diyor ? Siz ne düşünüyorsunuz?