Aysebrar Ben pepapp kullandım canım.Daha doğrusu takvimim kullanıyordum sonra bilgilerimi pepappa aktardım ana bi baktım gecikmişim.Takvimime göre daha gecikmemiştim.Test yaptım pozitif çıktı 😀 Takvimime göre olan yumurtlama tarihleri falan hep yanlışmış ben hep boş geçmişim o günleri ama yine de Allah verince oluyo işte.