Merveeex Kızlar devlet hastanesınde Ayşegül Atalar a gidiyorum hiç ama hiç memnun değilim cok soguk ne konusuyor ne bilgi veriyor ultrasonda bakıp ilaçlara devam et diyor bu kadar kilosu bu boyu su sağlıklı vs gibi seyler hiçbişe demiyor. Buraya da yabancıyım hangi doktora gitsem bilemiyorum bazıları Cavidan hanımı önermiş bilen giden var mı nasıl ilgili mi ?
Tugba_O Merveeex ben de ereğlideyim ama cavidan hanim devletten gitti diye duymuştum o yüzden anadolu hastanesinde emin beye gidiyorum
Gebebe Canım rahatlıkla gidebilirsin. Harika bir doktor. Doğumda plates topu fln kullandırıyor önerırım
Merveeex Gebebe ya cidddi mi ? İlgili mi ? Suan benim gittiğim doktora bebek nasıl demeye korkuyorum çünkü
Gebebe Merveeex aynen hemde eli çok becerekli doğum sırasında rahim ağzı masajı bile yapıyor klinik bilgisi muhteşem öneririm yani
Gebebe Çok şanslısın ki orda güzel doktorlar var canım memleketim 😢 ben Van dayım tüm hamileliğim çok stressli geçti sırf bu yüzden suan da da 39+2 yim burdaki doktorlar hiç memleketteki gibi değiller. Cavidan hanım çok iyi doğum işin seni yatırdıgında doğumhanede ailenle görüştürüyor çikolata yedirtiyor plates yaptırıyor rahim ağzı masajı fln çok çok iyi hiç düşünme git derim mizacı da çok naif sakin bi insan öyle sert bağıran çağıran da değil. İnşallah hayırlısı kuzum hakkımızda
Onrmnk Cavidan hanımda 1 ay önce doğum yapmış biri olarak söylüyorum ki birdaha hamile kalırsam şehirdışında olsa bile yine ona giderim. Aşırı ilgili ve çok konuşkan bir doktor olduğunu söyleyemem. Ama bilgisi,tecrübesi ve insana verdiği güven muhteşem. 9 ayım onun sayesinde harika geçti. 👍🏻👍🏻
Mucizemm2 Mucizemm2 tabıkı şimdi degistırın demıyorum. Eregliden gıttı diye bılıyormuşsunuz ya o açidan dedım cnm