Mrvtksz Merhaba güzel anneler ve anne adayları Avrupa yakasında bulunan Türkiye Hastanesine gidiyorum ve inşallah doğumu da orda yapmayı planlıyoruz bu hastane ile ilgili bilgisi olan var mı paylaşabilir misiniz 🙂
Merryy Mrvtksz bende oraya gidiyorum şuanda ama ileride belki değiştirebilirim maddi açıdan dolayı ama doktorumdan çok memnunum ☺️
isimsizbebek Mrvtksz ben gidiyorum oraya 4_5 tanıdığım orda doğum yaptı ve çok memnunlar. Bende Bu nedenle başlamıştım 4 aydır gidiyorum yaklaşık
Bcokgcm Bende oraya gidiyodum bıraktım şimdi şişli etfalın yeni açılan hastanesine gidiyorum çayırbaşındaki çnkü çok pahalı bir hastane gittiğim hastanede devlet hastanesi ama çok memnun doğum yapanlar