Kubradmr
Gebeliğimin 21. Haftasındayım.çamaşır çizgimde ve çamaşır içinde et kesiği gibi acıma hissediyorum acaba olan yasayan varmı korkmalımıyım🙈
Felipe
Bende 21 deyken ağrı sancı hissediyordum canım şimdi 24 üm. Geçer çok yormamaya çalış dinlen bol bol
Kubradmr
O bölgede olunca biraz tedirgin oldum da et kesiği gibi böyle kramp gibi hareket ettikçe acıyor. Rahim acıldıgı için diye yordum ama
asltrk
Aynı problem bende de var gerçekten bende çok merak ediyorum neden öyle ağrı olduğunu