Yesimeliz kesinlikle ılık duş al sıcak bir şeyler iç biraz yürü evin içinde geçecektir bebeğin kafası aşağıda doğum pozisyonundaysa ağrı yapar benimde öyle oluyor minik sancılar önemsemiyoruz kan gelmesi su gelmesi ve 5-6 dakikaya düşen sancı olduğunda doktora gitmemiz gerekiyormuş 🤗