Elifcek canım çok erken endişelenme 😌 ben ilk defa 5 haftalıkken gitmiştim ve iki olduğunu bile göremedik 🤷🏻♀️ 6 7 haftada ikiz olduğunu öğrendim 8 de kalp atışlarını duyduk. Şimdi 25 haftalığız. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah zaman çok hızlı geçiyo hiç endişe strees yapma keyfini çıkar 😊