ikizannesi33 İyi akşamlar bayanlar 🙋🏼♀️ 28 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim ama kızlarıma hala isime karar veremedim 🤷🏻♀️ Siz neye karar verdiniz kızlarınıza isim olarak yardımcı olurmusunuz.
HiraNisa ikizannesi33 benim kizlarim arasında 14 ay var büyük kizimin adi hira küçüğe nisa ismini koyduk uyumlu olsun diye.
Deletedmom0810 ikizannesi33 Almila Almina 🙈 iki ismi de çok beğeniyorum ikiz kızlarım olsaydı hiç düşünmezdim sanırım size de fikir olsun 🌸🐥
Sghslove ikizannesi33 Ahsen- Ayben, Pırıl-Peri, Lavinya-Açelya, Arya-Ayla, Doğa-Duru 💕 Sağlıkla gelsinler inşallah
Gamzeliim38 ikizannesi33 Benimde ikiz ogluslarim var Kız olsaydı Diyar ile Yaren koyacaktik sanada fikir olsun 👍🤗