Ayse2161
Bebeğim aşağılarda hareketlendikçe idrar torbama baskı yapıp idrar deliğimde yanma yapıyor.normal zamanda yanma akıntı falan yok enfeksiyon tedavisi oldum o da yeni bitti acab bu enfeksiyondan dolayı mı bebeğin baskısından dolayı mı?? Benim gibi olan var mı 32 haftalık hamileyim 🤔🤔