madl41 BirVeraAnnesi35 Şansa sağlık ocaklarıda kapalı hastaneler de tatilde 😔 benim bebiş oynuyor ama çok çok hafif elimi koyunca anca hissediyorum 😔2 gün önce karnımı yırtılıyordu resmen 🤷♀️İnşallah biz panik yapıyoruzdur inşallah normaldir🙄
BirVeraAnnesi35 madl41 evet inş biz abartıyoruzdur benmde ıkı gün önceye kadar aşırı hareketliydi yarın sabahtan yine az oynarsa gidicem artık doktoruma napalım 😞🤦🏼♀️