ilk hamileliğimi öğrendiğimde kan testi ile netleştirmek için sağlık ocağına gitmiştim. o zaman kayıt yaptılar ve hamileliğin 17. haftası içerisine denk gelen bir güne “ izlem kontrolü” diye randevu verdiler. O randevu günü ne kontrolü yapılacak ne diyecekler bende meraktayım 🤔🤔🤔