Duman 21+1 deyim daha önce ara ara hissettiğim kelebek çırpınışı gibi hareketliliği 2 gündür hissetmiyorum bide regl ağrısı gibi hafif hafif ağrım oluyor normal mi sizce bu haftalarda hergün hissetmem mi gerekiyor bilemedim☹️
Yagmurcoglu Bir bardak süt iç muz ye sola yat. 21 hafta daha küçük. İçini ferah tut. Mutlaka kıpırdadığını hissedeceksin
MNursel Canım çoğu gebeler 24 uncu haftadan sonra düzenli olarak hisseder. Bizim 17 inci haftada başladı 24 den sonra hareket hissetmeleri arttır. Korkma.