Halee0606 çok haklısın ben de çok yaşadım ve saçma sapan laflar işittim unutamadığım. İnsanlar çok anlayışsız ve başkalarının işine burnunu sokmayı çok seviyorlar. Biraz belirsiz cevap vermek en mantıklısı sanırım, bazı düşüncelerimiz var ondan sonra VS gibi böylece çok sorgulayamıyorlar çok yaşadım çünkü. Kendimce haklı sebeplerim vardı. Bazen insanların laflarını duymamak lazım, kolay değil ama kendi ruh sağlığımız için sürekli kendimize iyi telkinler vermeliyiz.