Dunyammm içe dönüklük çok kafaya takılacak birşey değil tabiki evlat üzülüyorsun inşallah sağlıklı çıkar ama
çıkmazsada kendinizi harap edeceğiniz bir durum değil benim 2 yiğeniminde ayakları doğduğunda içe dönüktü bildiğiniz ayaklarını ilk doğduğundaki gördüğünüz o psikoloji sanki hiç iyileşmiycekmiş hep öyle kalacakmış gibi geliyor çok üzülüyorsunuz ama o ayağın düzelmesi için özel ayakkabılar var altı demirli 2 ayakkabı birbirine monteli bebeğe sürekli giydirmeniz gerekiyor onu düzeliyor 2 yiğenimde düzeldi çok şükür yani demem o ki öyle birşey çıksa bile yıpratmayın kendinizi bebek yürüyene kadar özel ayakkabılarını giydirmeniz gerekiyor sürekli ama yürümeye yakın düzeliyor artık dümdüz oluyor ayakları