Cigdembakar harika benim dr umda bahçeciyle anlaşmamız var onların protokolünü uyguluyoruz bizde demişti ... inanın ben çok çok inanıyorum .. miniğiniz sağlıkla gelecek güzel güzel tutunacak emin olun bol bol dua edin ... ben spor eğitmeniyim transferden itibaren 10 gün işe gitmedim . İlk 4 gün wc harici hiç kalkmadım ancak hep yatmadım o an nasıl durmak istiyorsam öyle yaptım .. yemkleri eşim yaptı patronum getirdi .. 2 günde bir kellepaça çorb içtim balık yedim et yemkleri yedim ..her gün 1 bardak kefir içtim kabız olmayayım diye kısaca hep protein aldım .. progestan enjeksiyonumu bile dr eşime öğretti sağlık ocağına gitmek için dışarı çıkmıyım diye eşim yaptı .. 5 gün hiç duş almadım .. 6,7 gün evden çıkmadım .. balkona çıktım oturdum , camdan dışarı baktım ..zaten crinone jel günde 2 kere yaptığım için (20 dk dan )günde 40 dklık yürüyüşlerim vardı ev içinde o yüzden hiç hareketsiz kalmadım eşim yemk yaparken de onun yannda durup tarif ettim ..yemek , iş , temzlik falan hiçbşy yapmadım . Kitp okudum film izledim .. eşimle bulmaca çözdük öyle geçirdim 10 günlük süreci ... sizde şimdiden hazırlayın kendinizi o sürece film kitap hazrlayın.. dinlenme gibi düşünün 10 gün kendinize izin verin ve birazcık soluklanın ... ve en en önemlisi her gün elim karnımda konuştum bebeklerimle allahıma dualar ettim ne olur sağlık sıhhat ver onlara benden alma onları dedim😢 Kesin yukarda saydıklarım yüzünden oldu asla diyemem ama ben önlemimi aldım .. bu benim 5.transferimdi her seferinde yeni bir şeyler öğrendim,, her bir başarısızlık beni eğitti güçlendirdi yavrularımı ne kadar çok istediğimi gösterdi.. ALLAHIM ARATMADAN İSTEYEN HERKESE SALİH AMELLİ EVLATLAR NASİP ETSİN 🙏🏻