Meowduman
Kızlar merhaba. 36+6 da 1 parmak açıklıkla yatisim yapıldı 2 saatte acilma 3cm oldu ama sancim yok. 24 saat dogumhanede bekledim sancim duzensiz rahatsız etmiyor açıklık aynı imza atıp evime geldim. Bugün 37+4um tekrar kontrole gittim yine yatış dedi doktor sancim çıkınca bebeğin kalp atışı yavaslamis ne olur ne olmaz diye bende kabul ettim. Tekrar nste açıklık kontrolu falan bebekte sıkıntı yok, acikligim aynı 3 cm, sancilar sertlesme şeklinde ve düzensiz. İmza atıp eve geldim yine. Aranızda bu şekilde olan var mı? ne kadar sürede doğum yaparım bilgisi ve tecrübesi olan var mı🤦