ylzbyr Ben 17 ekim gecesi korunmadik ve adetim 4 gun falan sürdü 17 ekim oglen adet oldum adet günüm suan bel ağrılarım var uyuyorum ama hiç uymamış gibi oluyorum dua bekliyorum hepinizden rabbim herkese nasip etsin 🙇
Pcoslubiranne ylzbyr daha yeni yumurtlama donemindesiniz.Hamile olma ihtimaliniz cok cok dusuk.Degerlendirin gunlerinizi.
ylzbyr Pcoslubiranne 16 ekim gunu 17 ekimi bağlayan gece korunmadik 2 ekimde korunmadik doğru hesapladiysam yumurtlama gunu oluyor acaba üstüne gorme mi yaşadım diye dusunuyordum teşekkür ederim
ylzbyr Pcoslubiranne allah herkese tattırsın bu duyguyu hayırlısı olsun yeni evliyim 2 ay olacak belki çok istediğimden ve psikolojik olarak kendimi hissetmiş olabilirim 🙇❤
Melikerem_17 Geç döllenme de olabiliyor bende test yapmıştım negatif çıktı bir hafta sonra tekrar yaptım hamile olduğumu öğrendim