Pcosaragmen MrsYay bizim de 27 Şubat görünüyor ama planlı sezaryenle olacağı için 14 Şubat düşünüyoruz 😍
Rabia83 Mercimegin_annesi1 benimde 23 Şubat görünüyor . Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻
Belgin_62 Mercimegin_annesi1 Mercimegin_annesi1 canım benim mecburi sezeryan görünüyor.İlkide sezeryandi birde kistim var o alınacak😊
Dilos10 Mercimegin_annesi1 sağlıklı olsunda ben erkek istiyodum eşim kız istiyodu ama tabiki önemli olan sağlığı 😊
Kayraruzgar Mercimegin_annesi1 bizde uygulamaya göre oğlumla 3 şubatta kavuşacağız💕 Artık oğluşum ne zaman gelmek isterse😂
Nilay35 2cocukluanne bnmde 14 subat gorunuyor hayirlisi ile saglikli gelsinlerde acelemiz yok prensesim olacak bnmde 😊
Mehtap_Aktas94 Mehtap_Aktas94 nazsimaova hayırlısı ile doguralim bakalım nasıl olacak 🙂ilk gebeliginizmi
Pcosaragmen MrsYay benim de 3 tane bel fitigim var maalesef,bir tanesi de kuyruk sokumumda, bu yüzden sezeryan olacak