Unalsedaa Kızlar trendyolda molfix bebek bezinde indirim var 232 adeti 87 liraya geliyor. Yeni doğan için kaç numara almamız gerekiyor. 1 numara 2 ile 5 kilo arasıymış.2 numara bez de 3 ile 6 kilo arası ben 2 numara almayı düşünmüştüm görümcem sen yeni doğan alacaksın bu olmaz diyor. Sizler ne düşünüyorsunuz
Mr1517 Unalsedaa 1 numara alınıyor , ama stok yapmayın derim ben sleepy denedim ilk pişik oldu , evy baby aldım iyi geldi gibi içime sinmedi şuan molfix kullanıyoruz çok iyi geldi bebişiniz hangisi ile rahat edicek ona göre alın derim
Kumsalinannesii Unalsedaa 3.800 doğum yaptım 1 numara iyidir yeni doğan için.Prima almayı düşünen olursa molfixten kalıbı daha büyük 😉
Fatosduzgun55 Ben de sızın gıbı ındırımlere kapılıp almak ıstedım. Ama cevremdeki herkes 1 paket yenıdogan al sonrasını dogdukdan sonra alırsın bebegın ne kadar dogacagını ve ılk ay ne kadar hızla buyuyecegını bılemezsın dedıler... bende dınledım onları bır paket yenıdogan aldım gerısı artık dogdukdan sonra... nasılsa ınternette sureklı ındırımler oluyor
sahibe Yeni dogani stoklamistim ben ama bebegim kucucuk dogdu prmanin 0 aldik ama sonradan kullandik tabi stok dakileri
Erenimo Unalsedaa 1 numara iyidir canım. Ama stok yapmaya değmez. Bebeğin gelisimine göre sonra değiştirirsin numarasını.
Bsecill Unalsedaa bende kuzenime sormuştum 1 numara 180 tanr mi ne vardı içinde o kadar çok alma demişti kuzenim max100 tanr kullanırsın dedi bende 92li paketten alacağım 1 tane 1 numara ama devamını almayacağım çünkü pişik yapabilir yada ben memnun kalmayabilirim stok yapmayacağım o nedenle