Rabia59 Benimde 5 gün önce oldu kanamam 14+3 olduk bugün. Düşük tehliken var dedi doktor. Progestan verdi yatıyorum sürekli belim de kopacak gibi ama geçen günlere göre daha iyiyim. Kanamam bir daha olmadı şükür. İnşallah senin iyidir canım bol bol istirahat et dinlen. 😥