Merhaba 20+6 haftalığız. Dün detaylı ultrasona girdik herşeyimiz normal çıktı. Doktor en son amniotik sıvısı çok hafif fazla dedi. Doktorun şeker ölçümüyaptırsın yine de takip edin dedi. Korkulacak bir durum yok şuan dedi.Kendi doktoruma gittiğimde kendi doktorumda aynı şeyleri söyledi korkulacak bir durum yok takip amaçlı şeker ölçümü yapalım dedi. 20 gün sonraya çağırdı. Normalde ciddi durumlarda 10 günde ya da 1 haftada kontrole çağırırdı. 20 gün sonra gel tekrar dedi. Meyve ve tatlı yeme dedi. Ben Zaten hamileliğimin başından beri aşırı şekilde mide bulantısı yaşadığım için ne meyve ne tatlı ne de çikolata filan yiyebiliyorum. Hamur işi tost makarna uzak dur dedi. Mide bulantılarımdan dolayı tost ekmek arası şeyler çok yiyordum acaba ondan mı kaynaklı böyle oldu diye düşünüyorum şuan. Benimle aynı durumu yaşayıp amniotik sıvısı normale dönen var mı? 2 Doktor da korkulacak bir durum yok dedi ama insanın içi rahat etmiyor. Bu sıvıyı normale indirmek için neler yapabilirim acaba böyle birşey yaşayan oldu mu? Rabbim evlatlarımızı sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏