Yo-si47 Ben kontrol için iki kez gittim. Maalesef ultrason kötü olduğu için doktor beni korkutacak yorumlar yaptı. Benim doktorum Ahmet Büyük. İkinci doğumum olacağı için Mardin'e veya Batman'a yetişemeyebilirsin. Devlette doğurursun dedi. Devlet hastanesinin doğumhanesini falan görmedim. Aklımda çok soru işareti var.