Pilatescadisi Kızlarrr merhaba ben 9. Haftamı bitirmek üzereyim nasipse... Şimdi gözü im tarama testinde doğal olarak 😀 kaçıncı haftanızda yaptırdınız nasıl oluyor tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏾👼🏻
CerenAkbulut Pilatescadisi 12-14 haftaarası yapılıyor. Doktorunuz ultrasonla bakıyor birde kan veriyorsunuz. Bu ikisi incelenip size bir grafik ve yüzdelik sayı çıkıyor risk oranı oluyor bu da 😊
Mrvm005 Pilatescadisi ben bugun gittim 11. Haftada yani ense kalinligina bakti 4 cm boyu cikti en az 4.5 olmasi la,im dedi bende ikili test yaptirmayacagim icin sorun yok dedim 😊😊 geri geldim yaptirmak isteseydim haftaya yeniden cagiracakti
Aysizm Pilatescadisi bizim 11+6 da istedi doktorumuz ultrason da ense kalinligi ve diger olcumlerini yapti daha sonra kan verdim 😊