OlgaArslan Oznur çok zor 24 saatin sonunda yaptım ama bol bol yürümeni ve komposto içmeni tavsiye ederim. Allah yardımcın olsun sağlıkla büyüt bebeğini
YazCilegi Oznur Kasım ayında doğum yapan arkadasımıda gaz yapmadığı gerekcesiyle cıkısını vermemişlerdi hastaneden. Ama o hep yürümeye calıstı,klozette oturdu ama yapmısta olabilirim farkında değilim dedi hemşilere 2 gecenin sonunda cıktı yani farkında olmadan yapmıs olabilir misin 🙄
Nilinannesi Oznur ilk doğumumda (gece olmuştu) sabah kahvaltısının ardından hemen kayısı hoşafı içmiştim ben. Öğleden sonra hallolmuştu gaz işi. Tavsiye ederim canım, geçmiş olsun.
Rain81 Oznur bende çok sıkıntı yaşadım , dikiş acısından çok gaz sancısı çektim .. 5 gün tuvalete çıkamadım, en son dr magnezyum verdi o şekilde çıktım .. magnezyum gaza da iyi gelebilir sonuçta büyük tuvalete çıkmanı sağlıyor
OlgaArslan Oznur onu yapman lazım çünkü taburcu etmiyolar YazCilegi arkadaş doğru söylüyor farkında olmadan yapmış olabilirmisin acaba 🤔
fundaunal46 Oznur canim rezene cayi cok iyi oluyor sicak sicak ic ben oyle yalmistim acaip rahatladım
Oznur Rain81 Büyük tuvaletinize ne zaman çıktınız bi de balgamı nasıl attınız dikişlerim acıyor öldüremiyorum
Asafff Oznur ben bu sorunu bildiğim için sezeryandan önce hep çorba içtim katı yemedim çok son günde Kays’ı suyu içtim annem yazdan dolaba atmıştı kendi yaptığı o çok işe yaptırası hiç sorun yaşamadım ben bol bol yürü ve su iç artık so bin için bol sıvı ve yürüyüş ben hiç yatmadım ilk gün bile gece sabaha kadar yürüyüşü zorladım ertesi günde eve çıktım bebeğin bakımı derken 23 gündür hala yatağa hasretim bebeğim gazman ona çare bulamıyoruz😭😭😭