Nzlkca Kızlar 32 haftalık hamileyim dünden beri bebek çok hareketli. Dışardan hareketleri aşırı derecede belli oluyor. Yaklaşık yarım saattir hiç durmadı. Canımı çok yakıyor. Normal mi? Doktora gitmem gerekiyor mu ? Sizlerde durum ne?
Gamizz Nzlkca normal çünkü bebekler büyüyor bizim de şuan 34 hergün daha sertleşiyor hareketleri bebeklerimiz kuvvetleniyor😊
Anneee3 Nzlkca bende geçen öyleydim şimdide hareket etmiyor korkuyom 😂 arıyorsun o can acısını normal bi hareketleniyorlar bi uslanıyorlar