merveeymeen 36+3 haftalik hamileyim. Belimde ve karnimda asiri agri var yatıyorum oturuyorum gecmiyoo sizde doktora gitmem gerekirmi veya normal mi boyle seyler
Beyzanurlina merveeymeen illa suyun patlicak dıe bısey yok kuşum geçmiyosa eger doktoruna haber ver gel derse git gelmiş zamanın zaten hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin😘🎀
Irem1317 merveeymeen bende 35+4 üm. Aynı şekilde geçmeyen bel ve karın ağrım var. Normaldir inşallah.
Mihribaliyar Gayet normal. Suyun gelirse, kanaman olursa ve bebeğin hareketlerinde günde 10 dan az şekilde azalma hissedersen beklemeden git.